آهنگ جدید و بسیار زیبا از بهزاد پکس به اسم دیگه نمیتونم
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نویسنده : shayan

آهنگ جدید و بسیار زیبا از بهزاد پکس به اسم دیگه نمیتونم

+ متن آهنگ

بهزاد پکس آهنگ دیگه نمیتونم



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

کاری نکن که این دفعه قیدتو بزنم کاری نکن که
کاری نکن که آبروتو همه جا ببرم کاری نکن که
کاری نکن که اخرش بیافتی از چشام کاری نکن که
کاری نکن که بیافتی بازم به دستو پام کاری نکن که
دیگه نمیتونم خیلی چیزارو ببینم دیگه نمیتونم میدونی

دیگه نمیتونم با کسی درد و دل کنم دیگه نمیتونم میدونی
دیگه نمیتونم آبرو داریتو بکنم دیگه نمیتونم سخته
دیگه نمیتونم اینجوری پیش تو بمونم دیگه نمیتونم سخته

سرم درد میکنه میفهمی رو اعصابی
همش میگفتی بهم زیادی روم حساسی
تو که هرچی خواستی گفتی دیگه چته ها
بازم داد بزن بگو نکن روی درواسی
میگن روش حساسی حتی رو مدل موش
فکرشم نمیکردم آخر تو رو من وایسی
عجبا رویی داری خدایی فک کن یکم

تو توهم بودم شاید دوسم داشتی
اون حرفای که زدی ببین مال تو نبودا
گفتی رفیقات حسودن زدم تو گوش حسودا
واسم جیغ جیغ نکن همه پشت پوشی لاتن
ایم مزخرفا که میگی تو فال ما نبودا
ببین بریدم من انقده دعوا کردم سرت
بازم چهار نفرو دیدی اونا کین دورورت
بگو نفست بودم اون که که گفتی مزاحمه
هرچی بدی کردی اون یارو میاره به سرت

تو یه کاری کردی که دیگه قیدتو بزنم تو یه کاری کردی
تو یه کاری کردی که دیگه اسمتو نبرم تو یه کاری کردی
تو یه کاری کردی به هم بدبین بشم تو یه کاری کردی
تو یه کاری کردی به همه تسلیم بشم تو یه کاری کردی

دیگه نمیتونم خیلی چیزارو ببینم دیگه نمیتونم میدونی
دیگه نمیتونم با کسی درد و دل کنم دیگه نمیتونم میدونی
دیگه نمیتونم آبرو داریتو بکنم دیگه نمیتونم سخته
دیگه نمیتونم اینجوری پیش تو بمونم دیگه نمیتونم سخته



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اهنگ جدید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید